2013, te rog să fii magnific!

Posted on

Ca o mare fană a Facebook-ului ce sunt, citeam în această seară o postare scurtă, dar de un mare impact asupra mea “2013, please be awesome”. Cu alte cuvinte, “2013, te rog să fii magnific!”. Lucru care încă o dată intervenea în întrebările mele existenţiale.

2013Ca orice început, sau orice sfârşit, gândul că mă despart de 2012 şi vine 2013, cumva, mă sperie. E frica aceea de necunoscut: Oare cum va fi? Ce ne va aduce? Voi putea face faţă? Voi fi supărată? Voi fi tristă? Voi fi fericită? Îmi voi putea duce la buna îndeplinire planurile din acest an? Şi multe altele …

Dacă este să privesc puţin spre 2012, a fost unul, foarte bun în proporţie de 90%. La Qubiz, mi-am continuat activitatea şi a fost una foarte intensă, în Toastmasters Oradea m-am implicat tot mai mult, preluând de curând conducerea clubului, am văzut câteva locuri pe care doar în vis mi le imaginam: Austria – Viena, Slovacia – Bratislava, Anglia – Londra, Muntenegru – Podgorica şi Budva, Croaţia – Dubrovnik, Serbia – Belgrad şi zonele-i muntoase, Ungaria – Budapesta şi Nyregyhaza, Gyor, Gyula; dar mai mult decât atât, cu ajutorul unor oameni deosebiţi am avut puterea să o iau de la început şi … să pot iubi din nou.

Am avut un plin, de încercări, de clipe frumoase, alături de cei dragi şi de prieteni. Am avut momente când, deşi mi se părea că mă lupt cu morile de vânt, am regăsit puterea să merg mai departe şi să reuşesc. Am sperat mereu, la fel cum sper şi acum că 2013 va fi unul awesome.

Mâine şi poimâine vor fi ultimele 2 zile de lucru din acest an, după care o mini vacanţă de câteva zile, departe de meleagurile mele, va fi sper eu una cât se poate de “awesome” pentru a începe noul an. Aşa că Madrid, here we come ! 🙂

Să avem un final de an plin de pace şi bucurie, şi un 2013 aşa cum ne dorim fiecare !

Leave a Reply

