Nici nu ştiu cum a mai trecut un an

Posted on

Nici nu ştiu cum a mai trecut un an. 2013 a venit atât de repede şi m-a luat atât de tare cu el, încât am realizat abia azi că e gata şi ianuarie. Au mai rămas 4 zile şi intrăm în februarie. Zboară timpul şi noi cu el. De vrem, de nu.

100_1451Ziceam că am intrat în 2013 atât de repede încât m-a luat cu ameţeli. La propriu. Dar şi la figurat. Am intrat atât de tare “în brânză” la job, şi la Toastmasters, încât deja simt nevoia unei noi mici vacanţe. Anul Nou m-a prins pe mine şi al meu drag iubit, într-una din cele mai frumoase capitale din lume, şi anume Madrid. Mi-am dorit atât de mult să văd Spania şi a sa frumoasă capitală, încât visul mi-a fost îndeplinit. Am vizitat câte în lună şi în stele şi am intrat în acest nou an, sărbătorind latino 100%.

De blog aproape că am uitat, nu şi de scris, însă. Am continuat colaborarea cu Zile şi Nopţi, şi sunt tot mai activă pe blogul Oradea Toastmasters, de când am preluat conducerea clubului. Avem multe în plan pentru următoarele luni, dar avem nevoie şi de multă energie pentru asta. Trăiască vitaminele! 🙂

Şi pentru că spuneam mai sus că deja simt nevoia de relaxare, am început să număr zilele2012.[02] feb. 17- 18 - Winter Camp 2012 116 (4 la număr) până mă reîntorc pe meleaguri maramureşene, la Cavnic, unde voi participa la cea de-a doua ediţie a Winter Camp alături de trupa veselă de la Qubiz. Este o perioadă plină  pentru noi, şi asta pentru că anul 2013 aduce deja 3 joburi noi şi deci ne extindem în mod cert. Şi asta nu poate decât să mă bucure. Oameni noi, colegi noi şi mai multe responsabilităţi.

Mă bucur în fiecare zi pentru tot ce se întâmplă în firma în care lucrez, îndrăznesc să spun una atipică pe plan local, apoi pentru că mi s-a dat şansa de a fi liderul clubului local de public speaking şi leadership şi pentru toate lucrurile bune ce mi se întâmplă.

M-aş bucura să pot avea mult mai mult timp să împărtăşesc pe această pagină toate gândurile şi trăirile mele de zi cu zi, dar nădăjduiesc că reuşesc prin alte canale de comunicare şi de Social Media ca Facebook sau Twitter.

Să aveţi un an frumos, plin de sănătate şi multe realizări!

 

 

Leave a Reply

