Câteodată mai râd, câteodată mai plâng …

Posted on Updated on

“Câteodată mai râd / Câteodată mai plâng / Câteodată constat că banii nu îmi ajung / Dar viaţa merge înainte, viaţa se simte / Noi o trăim dincolo de cuvinte”. Aşa ne spun Smiley şi Alex Velea în cel mai recent hit al lor, de altfel şi cel în care pot spune că mă regăsesc mult.

2013Anul 2013 a început pentru mine într-un pas alert. Poate mai alert ca niciodată, din punct de vedere profesional. Şi nu numai. Pare-se că este anul în care pentru a avea rezultatele pe care le aveam în trecut, trebuie să lupt şi mai mult.

Am început puternic la Qubiz, cu şi mai mulţi colegi, şi mai multe responsabilităţi. În urmă cu două zile, am avut prima parte a evaluării a 2 ani de când mă dedic foarte mult acestui job, care mi-a adus schimbări nu doar în plan profesional, ci şi în plan personal. Mi se pare incredibil cum au zburat aceşti 2 ani. Încă îmi mai amintesc de fata care păşea pentru întâia dată acolo şi prima ei întrebare era: “Ştiţi cumva care este locul meu?”. Timpul a trecut de atunci, azi fiind mult mai responsabilă şi mai sigură pe mine.

Totodată, 2013 a adus pentru mine o responsabilitate şi mai mare , prin prisma funcţiei de Preşedinte în cadrul Oradea Toastmasters, clubul de public speaking şi oratorie, mandat în care am reuşit foarte multe din ceea ce mi-am propus. Am muncit foarte mult alături de oamenii de aici, pentru ca azi să putem fi mai mult decât fericiţi că suntem 21 de membri fondatori, şi că astfel clubul devine recunoscut de către organizaţia mamă, Toastmasters International. Personal, o consider o mare realizare, şi mulţumesc şi pe această cale tuturor celor 20 de dragi colegi care au făcut acest lucru posibil. După ce în iulie voi da mai departe această funcţie, am încredere că lucrurile vor deveni tot mai frumoase, că vor fi tot mai multe evenimente pentru orădeni şi tot mai multe şanse de a-şi dezvolta abilităţile de comunicare şi de leadership. Încă se mai anunţă lucruri minunate pentru următoarele 2 luni şi dacă doriţi să ştiţi ce anume mai pregătim, vă invit să citiţi postarea mea de pe blogul acestui club, aici.

Da, am râs, am zâmbit mult în această perioadă, mă bucur de aceste succese, însă pentru orice succes există şi un preţ. Mai mic sau mai mare, noi trebuie să îl plătim, astfel că fără îndoială au fost şi momente grele, în care am simţit cum lacrimi curg pe obraz, dar am trecut peste ele, pentru că timpul nu stă în loc, iar viaţa merge înainte.

Mă bucur că în timpul care rămâne liber, mai pot iubi, că putem împreună să ne bucurăm de Arena Bihoreană, pentru care am pus pasiune şi multă dorinţă de a fi cei dintâi în acest domeniu.

Şi nu în ultimul rând, nu am uitat de micile pasiuni, bijuteriile, de a crea, de a face bijuterii unicat şi accesibile.

Şi toate acestea au reprezentat primele 4 luni ale lui 2013. Pline. Pline. Şi este de abia începutul. Pentru că viitorul se anunţă cu noi schimbări, care îmi doresc să devină simplu … realitate. Abia aştept acele clipe şi momentul în care voi scrie despre ele.

Şi viaţa merge înainte, noi o trăim dincolo de cuvinte …

Leave a Reply

