Caut altceva. Mereu caut altceva.

Posted on

Sunt o persoană activă. De când mă ştiu am fost aşa. Şi mă bucur că am o viaţă activă, cu un job care mă pune în continuă mişcare, şi cu alte activităţi aşişderea.

ChangesSunt un om căruia îi plac schimbările. Deşi la început intră temătoare, apoi, ieşind din zona de comfort, se bucură că şi-a mai depăşit o limită. Şi visează tot mai mult. Se spune că dacă nu ai nimic, te bucuri de orice. Dacă ai puţin, îţi doreşti tot mai mult. Iar dacă ai totul, vrei altceva. Ei bine, acum mă aflu în cea de-a treia situaţie. În care am reuşit să îmi ating limitele propuse şi să îmi doresc o nouă schimbare. De această dată, fac un alt pas. Pe plan personal. Am emoţii şi tot felul de gânduri, mă gândesc la tot felul de situaţii şi consecinţe. Desigur, vorbim despre schimbare. Însă abia aştept ca la finalul viitoarei săptămâni să pot privi lucrurile altfel. Din nou optimist.

Prin mintea mea trec, de ore întregi, tot felul de întrebări mai mult sau mai puţin complicate, cu răspunsuri sau nu. Ce este sigur este că sunt mereu într-o continuare schimbare şi dorinţă de altceva. Şi asta mă duce cu gândul spre Direcţia 5 “Caut altceva … nu, nu mă judeca, mereu caut altceva”.

Nu îmi văd viaţa altcumva decât mereu în schimbare. Nu îmi place rutina şi monotonia. De cum le simt, fug de ele. De altfel şi motto-ul “If you think adventure is dangerous, try routine; it is lethal” rezonează perfect cu mine.

Aştept deci ziua schimbării. O nouă schimbare. Cum multe au fost pâna acum în viaţa mea. Şi totuşi … oare cum va fi?

Leave a Reply

