Despre lucrurile simple … la Stage

Posted on Updated on

Vara este mai mult decât aproape. Şi la Oradea. După o iarnă care a fost mai mult  sau mai puţin blândă, am intrat direct într-o primăvară toridă. Terasele de pe pietonala orădeană sunt pline de orădeni şi nu numai, care abia aşteptau revenirea la anotimpul cald.

Într-o promenadă făcută aseară, am fost mai mult decât de surprinsă de multă lume la tot felul de terase de pe Corso. Mă bucur tare mult că Oradea devine tot mai mult o atracţie, că devine tot mai căutată şi mai apreciată. Creşte tot mai mult!

stageŞi pentru că tot căutam o terasă unde să ne aştezăm, am ajuns în final la Stage, un loc boem şi primitor.

De cum am păşit, i-am zărit pe actorii Sebasian şi Mirela Lupu, mereu calzi şi primitori.

Câteva clipe mai târziu, comandăm cea mai bună pizza ţărănească pe care am
mâncat-o vreodată. Pregătită după o reţeţă care combină jumările şi ceapa, gustul ei râmâne nu doar întipărit pe papilele gustative, ci şi în minte. Şi ţi-o doreşti tot mai mult şi mai mult.  pizza stage

În general, mănânc foarte rar pizza, însă aceasta nu o pot refuza niciodată.

Felicitări celor care au gândit-o şi celui care o pregăteşte cu atâta drag, de fiecare dată.

Şi dacă tot vorbim de Stage, ne vedem sâmbătă, 11 mai, la Concursul Local de Discursuri la Oradea Toastmasters! Detalii în curând pe blog.

Leave a Reply

