Vara asta … la Oradea

Posted on Updated on

Uneori mă simt o norocoasă. Alteori cred că norocul mi-l fac singură. Oricum și oricum l-aș lua, un lucru este cert: nimic nu este întâmplător tot ce am făcut a fost prin dorința mea, una destul de mare. Vremea trece și habar nu am cum a trecut deja mai bine de o jumătăte din acest an. Mai puțin și intrăm în 2014. Simt cum zilele trec atât de repede, cum se întâmplă atât de multe lucruri.

De curând am lăsat președinția Oradea Toastmasters și alte colaborări au început. Am învățat în toți acești ani că întotdeauna după un sfârșit vine un nou început. De curând am debutat și în revista Whisper cu articole dintr-un domeniu care mă atrage mult și anume moda și arta. A fost o experiență foarte interesantă.

În același timp, mă bucur de această vară cu toate concertele și evenimentele pe care mi le oferă. Fie că este vorba despre Festivalul berii, unde i-am ascultat pe trubadurii de la Desperado, respectiv romanticii rockeri de la Compact și cu frumoasa lor piesă “Fata din vis”, fie că vorbim despre altfel de evenimente.

http://www.youtube.com/watch?v=snlCn1Op0bM

prajiNu am cum să uit nici de evenimentul de clasă organizat de Atelier Splendor și draga mea colegă, Andreea Ionescu, singurul wedding planner din Oradea, unde am aflat mai multe despre Regulile unei petreceri perfecte. De altfel, detalii se găsesc și pe blogul ei. Eu mă voi rezuma de această dată doar la a le felicita pe cele de la La Foulle pentru splendorile delicatese ce ne-au fost oferite.

Mă bucur tare mult când Oradea are atât de multe de oferit. Și sincer, cred că anotimpul cel mai potrivit orașului nostru este … Toamna. Și asta pentru că an de an, ne aduce atâtea și atâtea surprize plăcute … Abia aștept să vii tu dragă toamnă.

Dar până atunci vă doresc și vouă dragi cititori, să profitați de vara rămasă .. .și de tot ce vă oferă ea!

Leave a Reply

