Recomandare: Paprika House și o mică surpiză

Posted on Updated on

Eu când scriu, scriu. Și când recomand, recomand. A doua oară la nicio lună de zile, scriu despre Paprika House. Chiar îmi place locul și gustările pe care le au. Iar pizza e atât de bună!

Recunosc, am început să mă implic tot mai mult și în parte de promovare, și o fac pentru că îmi place să vorbesc/scriu despre lucrurile care îmi fac plăcere. Zilele trecute, am degustat pizza Carbonara, una dintre favoritele mele, presărată alene cu o salată grecească (desigur în combinație!).

Photo1596

Dar mai mult decât atât, am intrat puțin în dedesubturile restaurantului, așa că numaidecât am pregătit tot felul de concursuri pentru cei care urmăresc pagina de Facebook. Astfel că, în fiecare zi, doar cu un LIKE & SHARE, ei pot câștiga un voucher de reducere la restaurant.

voucher Paprika House- concurs

Cu ocazia aceasta, câștigătorul vine la fața locului și se convinge singur de ceea eu spun aici. Savoare plăcută!

One thought on “Recomandare: Paprika House și o mică surpiză

    Mediator Bucuresti said:
    27 August 2013 at 20:57

    Bun pont !

Leave a Reply

