Toamnă, dulce toamnă

Posted on Updated on

Vara a trecut. Am înțeles. Că a venit și toamna, am înțeles și acest lucru. Dar încă nu am înțeles cum a trecut acest an. Parcă pe nesimţite. Parcă fără să ne întrebe. Parcă noi chiar nu am conta.

Nu degeaba se spune că într-un an de zile se pot întâmpla foarte multe. Am păşit în atâtea zone de dezvoltare personală şi profesională, încât, pur şi simplu, privind în urmă sunt bucuroasă pentru tot ce am făcut.

Acum că vine toamna, de altfel anotimpul meu favorit, mi-e şi mai mare dragul să mă apuc şi de alte lucruri interesante. Sunt atât de multe părţi de exploatat, încât la cum zburdă timpul acesta mă tot gândesc cât time management mai este nevoie?

Dar până atunci mă bucur de tot ce mi se întâmplă. Toamnă, dulce toamnă …

Leave a Reply

