Vreme trece, vreme vine

Posted on Updated on

Vreme trece, vreme vine …

Adineaori începeam să mă gândesc cum, cât de curând voi orna cu decorațiuni de Crăciun, voi pregăti bradul și îl voi aștepta pe Moș Crăciun, care apoi ne va duce un pic departe, pentru câteva zile.

 

Dar, în spatele acestei bucurii, deodată apăru întrebarea: Cum Doamne a trecut și anul acesta? S-au întâmplat atât de multe lucruri într-un timp atât de scurt, încât nici nu știu cum am reușit să trec peste toate! Mai trece un an peste noi, aducând altul și tot altul. Alte provocări, alte momente de bucurie, alte clipe de meditație și alte și alte …

Au trecut aproape 30 de ani din viața mea. Ca prin fulger. Habar nu am nici acum cum parcă nu demult aveam 20 de ani și cântam piesa celor de la Voltaj. Și deodată, mă trezesc un deceniu mai târziu. Mi se părea o eternitate …

Am multe vise pentru 2014. Și sper să le realizez.

Însă până atunci, ştiu că aceste 2 luni rămase ale acestui an vor fi pline pline de tot felul de activităţi frumoase. Şi nu e puţin lucru ! Tot ce pot să îmi doresc este să am puterea şi energia să fac tot ce mi-am propus.

Vreme trece, vreme bine !

Leave a Reply

