30. Şi de la capăt :)

Posted on Updated on

Şi iată că a trecut şi cea de-a 30-a aniversare a mea. Poate cea mai plină de urări de până acum, dar totuşi, în aceeaşi măsură şi cea mai plină de încărcătură emoţională. E parcă o nouă eră. Un nou început.

30Am primit peste 500 de urări, telefoane, mesaje şi felicitări online. Şi vă mulţumesc şi pe această cale.

Însă una dintre ele, am zis că o voi posta la mine pe blog, fiind una de-a dreptul… inedită (divină chiar, prietenii ştiu de ce):

Draga mea Alina Popa, 
Mândră precum Penelopa,
 
Stimată Popa Alina,
Mai scumpă decât benzina,
 
Dragă fostă A. Gâdoiu,
Norocoasă ca trifoiu’,
 
De-aş fi chocolatier
Ţi-aş face tort pân’ la cer.
 
De-aş fi sculptor renumit
Ţi-aş trage un chip cioplit.
 
Pictor de aş fi, în grabă
Te-aş picta într-o icoană.
 
Dar, din păcate, eu nu-s
Nimic din cele de mai sus.
 
Eu doar potrivesc cuvinte
Lumea să le ţină minte.
 
Deci, te rog să memorezi
Rândurile ce le vezi.
 
Şi cândva, în lumea mare,
Să mi le spui ca la serbare.
 
Aşadar, urez politicos
Trăiască-ţi domnescul os!
 
Să ai zâmbet, bucurii 
Iar, de vrei, doi-trei copii.
 
Soţul să te prea-iubească,
Firma să te preţuiască.
 
Multe concedii de vis
În locuri de paradis.
A fost o zi de naştere mai altfel decât altădată. Dar am petrecut-o alături de prieteni, colegi, cei dragi. Am intrat în era lui 30. Şi de acum încolo? 🙂
Leave a Reply

