Căci timpul tace și trece

Posted on Updated on

Anul acesta este un an al multiplilor de 5. Adică 10 ani de când am absolvit facultatea, 10 ani de când lucrez, 15 ani de voluntariat si 15 de când am terminat liceul. Se poate că vor fi momente de sărbătoare, dar cel mai probabil și de meditație, căci anii aceștia au trecut prea repede, au trecut pe nesimțite și nici măcar nu ne-au avertizat că ei trec repede. Și ca ne lasă doar amintiri în urma.

Atunci când am intrat în acest an, mai multi foști colegi de facultate (care azi îmi sunt prieteni), dacă organizăm întâlnirea de 10 ani. Dar cum timpul meu are alte priorități de mai mulți ani încoace le-am spus că sunt deschisa propunerilor și aștept doritori pentru a iniția acțiunea. Au trecut vreo 5 luni de atunci și am rămas la stadiul inițial. Nu asta conta acum. Poate cumva ar trebui marcat acest moment. Cu siguranță în luna următoare acest lucru îl voi face, dar in felul meu. Căci va fi o lună plină de evenimente. Frumoase sper.

A trecut un deceniu de când locul studentei a fost luat de o femeie, soție și mama. Poate tot cu același elan, dar parcă nu tot cu aceeaşi energie de la 22 de ani. Căci timpul tace și trece.

Leave a Reply

