Akcent a revenit la Oradea. Și m-am bucurat.

Posted on

Astăzi, Oradea Shopping City a împlinit un an de existență. Motiv de celebrare. Fapt care i-a încurajat pe cei de la Lotus Oradea să facă și ei, în același timp și de la aceeași oră diverse manifestări, care să atragă cât mai mulți orădeni. Pe de o parte foarte bine, că se întâmplă foarte multe lucruri în Oradea. Pe de altă parte, te pune pe drumuri, vrei sa le vezi pe ambele în aceeați seară sau … trebuie să alegi.

OSC i-a adus pe băieții de la Akcent, iar Lotus pe Alex Velea. A trebuit să aleg. Și am ales prima variantă. Din multe motive. Pentru că nu i-am mai văzut de mult timp, pentru că îmi era dor de OSC și altele.

Au fost drăguți și ne-au bucurat. Mi-a plăcut, mai ales că ultima dată i-am văzut acum vreo 5 ani. Vă mai așteptăm pe la noi.

Dar la finalul concertului, unde am ascultat cântecul cu biletul și altele cunoscute din repertoriul lor, am dat totuși o fugă și la Lotus. Desigur că nu am prins și concertul lui Velea, însă am dat peste sute de orădeni care au venit și ei la Noaptea Reducerilor.

Orădenii se bucură de tot ce li se oferă. De concerte în aer liber sau înăuntru, de manifestări culturale, sportive sau de orice gen. E cumva bucuria de a le avea, după ce ani de-a rândul în orașul nostru se întâmplă câte ceva, poate o dată pe an …

Cu toată lupta dată între malluri, personal, am reușit să mă bucur de ambele surprize oferite.

E clar, toamna aceasta, pentru mine, a fost una a concertelor. Și sunt recunoscătoare pentru toate. Toamnă, toamnă 🙂

 

Leave a Reply

