Posted in Recomandari

Mi-am dat cartea la “Schimb de cărţi”

A fost odată ca niciodată un eveniment numit “Schimb de cărţi” care a avut loc duminică, 15 noiembrie, de la ora 15.00 la Cassa del Cafe din Oradea, loc în care şi-au dat întâlnire atât iubitorii de cărţi, scriitorii, cât şi bloggerii orădeni pasionaţi de lectură.

Am adus un exemplar din “Efemeride”, care mi-a fost “înhăţat” de Violeta, care a şi început să citească din cartea cu pricina. Vâzând că pare interesată de ea, m-am gândit să i-o ofer şi nicidecum să o împrumut. În schimb, mi-am luat o carte alui Jerome K. Jerome numită “Arta de a nu scrie un roman”, pe care abia aştept să o citesc.

untitled

Acestea fiind zise, mă bucur că practic nu doar am răsfoit, citit cărţi noi şi dăruit, dar am cunosc câţiva colegi de bloggosferă: Orădeanul, Lilişor şi alţii. Am schimbat impresii şi întâmplări. Am vorbit despre toate. Vor posta ei, poze de la întâlnirea noastră. Ne revedem peste o lună.

4 thoughts on “Mi-am dat cartea la “Schimb de cărţi”

Leave a comment