Posted in Relatari

Am aflat mai multe despre SOCIAL MEDIA … la Bucureşti

Am revenit. Am fost plecată la Bucureşti, timp de 3 zile, ca delegat al DEC, pentru un curs de SOCIAL MEDIA în cadrul companiilor. După cursul de Abilităţi şi Tehnici de Comunicare din weekendul trecut, cel de miercuri a fost ca o curgere linie şi firească a întâmplărilor.

Organizat în cadrul Universităţii ASEBUSS din Bucureşti şi susţinut de Ciprian Gavriliu, a reuşit să ne capteze atenţia preţ de mai bine de 7 ore. Desfăşurat pe 4 etape, cursul a avut ca obiectiv prezentarea posibilităţilor de a comunica online ale companiilor prin intermediul reţelelor sociale de tip: Facebook, Twitter, Linkedin, LucrezinIT, a blogului sau a altor instrumente de marketing online. A fost o experienţă inedită din toate punctele de vedere, cu atât mai mult cu cât m-am simţit în largul meu, fiind un domeniu de care mă simt atrasă şi despre care ştiu destul de multe. Este nu mai puţin adevărat că de această dată am aflat şi mai multe lucruri noi pe care cu siguranţă am să le implementez în cadrul companiei în care îmi desfăşor activitatea. Şi pentru a nu intra foarte mult în detalii, am să prezint doar un filmuleţ sugestiv – care ne-a fost ilustrat în cadrul cursului – despre influenţa online-ului asupra imaginii unei companii. Vorbim despre o imagine negativă care a fost creată pentru o companie de zbor din SUA, numită UNITED, de către un pasager căruia i-au distrus chitara din neglijenţă, şi l-au ignorat apoi complet. Omul şi-a luat revanşa!

În final, ca o conluzie generală ar fi faptul că nu doar am acumulat cunoştinţe noi, cât şi am cunoscut oameni deosebiţi, mi-am clarificat anumite nelămuriri şi desigur m-am bucurat din nou de Bucureşti, cu toată aglomeraţia şi forfota lui specifică. Mă bucur că am reuşit să duc la bună îndeplinire şi absolvirea acestui curs şi aştept cu mare nerăbdare alte experienţe.

Dacă aveţi posibilitatea de a-l întâlni pe Ciprian la vreun curs, nu ezita să profitaţi de ocazie, vă va plăcea cu siguranţă!

Până una-alta, Lilişor ne informează că ediţia de martie a Schimbului de cărţi va avea loc în această duminică, de la ora 15.00, tot la Cassa del Cafe. Sunt pro-networking, pro-socializare atât online, cât şi offline. Ne vedem acolo.

2 thoughts on “Am aflat mai multe despre SOCIAL MEDIA … la Bucureşti

Leave a comment