Posted in Relatari

Despre “Maeştrii afacerilor online” la SDC de martie

Ediţia de martie a Schimbului de Cărţi a avut loc astăzi, de la ora 15.00, la deja cunoscutul loc, Casa del Caffe.

Chiar dacă nu am stat până la finalul ediţiei, a fost totuşi un prilej bun de a mă revedea cu cei cu care am devenit deja prieteni şi ne simţit atât de bine în acest mediu cultural. Dintre ei aş aminti: Lili (organizatoarea noastră dragă), Laurenţiu, Ciprian Trip, Ciprian Alexei, Sebi Mazilu (adică Designerul, însoţit de frumoasa lui soţie, Dan de la Vinsieu, Călin şi Violeta, Radu-Mihai şi ultimul dar nu cel din urmă, Graţian, cel care cu puţin timp în urmă a scris o frumoasă recenzie de carte a Efemeridelor. Îi mulţumesc, din nou, pe această cale.

De această dată nu am luat nicio carte, în schimb am împumutat cartea lui Alice Năstase  şi a Aurorei Liiceanu “Care pe care, femei şi bărbaţi” lui Radu-Mihai şi le-am povestit pe scurt despre cartea pe care o citesc acum şi anume “Maeştrii afacerilor online” primită de la ziarul Capital. O recenzie a ei va fi cât de curând.

Acestea fiind spuse, vă aşteptăm cu drag şi la următoarea ediţie care va avea loc undeva la mijlocul lunii aprilie.

3 thoughts on “Despre “Maeştrii afacerilor online” la SDC de martie

  1. Da` n-am luat-o pentru mine 🙂 ci pentru sotia mea. Am dovezi, daca nu ma crezi, intreab-o pe Lilisor. 😛

Leave a comment