33 de metode şi 33 de decizii

Posted on Updated on

Alte două cărţulii care mi-au picat în mână în aceste zile sunt de fapt două ghiduri primite de tata în urmă cu câteva luni, prin ziarul CAPITAL. Lucrând în marketing, mi s-au părut două unelte perfecte procesul de perfecţionare profesională. 

1) “33 de METODE CA SĂ-ŢI PUI ANGAJAŢII ÎN CAP”, ce prezintă cele mai importante 33 de greşeli pe care un antreprenor/manager/director de HR trebuie să le evite astfel încât să aibă angajaţi multumiţi şi motivaţi, care doresc să rămână mai mult timp în compania în care lucrează (gradul de retenţie să fie mult mai mare). Prefaţa ghidului  îi aparţine lui Jan Derck van Karnebeek, General Manager, Heineken România.

2)  “33 DECIZII CA SĂ-ŢI PUI CLIENŢII PE FUGĂ” prezintă 33 de greşeli de marketing pe care un antreprenor/director de marketing trebuie să nu le facă dacă vrea să aibă clienţi multumiţi şi/sau să-şi îmbunătăţească portofoliul de clienţi. Prefaţa ghidului este scrisă de Călin Tatomir, director general Microsoft România.

Aş recomanda oricui manager/director de marketing/director de HR să le aibă mereu la el şi să le consulte atunci când memoria le joacă feste sau nu ştiu cum să se comporte în diverse situaţii.

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s