TOP TALENTUL mânânca pizza GRATIS tot anul

Posted on

Şi iată cum 2 VEŞTI EXTRAORDINARE mă ţin trează la această oră.

1. Sunt TOP TALENT 2010, concret am fost selecţionată printre primii cei mai buni 250 de tineri din ţară, după parcurgerea a 2 etape dificile şi dacă totul decurge conform planului, vineri, 14 mai şi sâmbătă, 15 mai, sunt la Bucureşti, la Insistul Bancar Român să fac parte la tot felul de traininguri şi seminarii interesante

2. Concursul marca LUCAPIERO şi-a desemnat câştigătorii. Adică, eu şi Sebi vom mânca pizza GRATIS, tot anul !

Concluzia este că un TOP TALENT mănâncă PIZZA gratuit tot anul !

11 thoughts on “TOP TALENTUL mânânca pizza GRATIS tot anul

    Laura said:
    8 May 2010 at 15:18

    Bravo!!! 🙂 pentru prima veste in mod special 🙂

      Alina Gâdoiu responded:
      8 May 2010 at 15:43

      Multumesc mult ! Te pup cu mare drag 🙂

    Lucky « EFEMERIDE said:
    8 May 2010 at 21:19

    […] lui Jason Mraz) şi exprimă exact cum mă simt eu acum. Norocoasă că mi s-au întâmplat atâtea lucruri bune într-un timp atât de […]

    STROPINEL said:
    9 May 2010 at 08:41

    Felicitari … acuma ca ai castigat pizza o sa trebuiasca sa meri de 2 ori mai mult la salsa sa arzi caloriile 😀 … sau mai mult pe jos :* … sa ne vedem la o pizza cu bine si FELICITARI inca o data

      Alina Gâdoiu responded:
      9 May 2010 at 08:43

      Multumesc mult, Calin! Am sa va invit intr-o luna la pizza GRATIS!

    […] This post was mentioned on Twitter by Alina Gadoiu . Alina Gadoiu said: TOP TALENTUL mânânca pizza GRATIS tot anul https://alinagadoiu.wordpress.com/2010/05/08/top-talentul-mananca-pizza-gratis-tot-anul/ […]

    Radu-Mihai said:
    10 May 2010 at 20:46

    Felicitari!

    ghita said:
    15 May 2010 at 09:43

    pana ce si talentul trece prin stomac… :d

    […] cu atâta ospitalitate cum rar îţi mai este dat să vezi. Cu această ocazie, mi-am consumat tot premiul pe care l-am câştigat pe întregul an, oferindu-le invitaţilor mei pizza, care a fost şi de această dată mai mult decât […]

Leave a Reply

