Posted in Qubiz

Primii 4 ani în Qubiz

Sunt probabil multe evenimente care au avut loc în viaţa mea de la ultima postare (în luna noiembrie a anului trecut, deci mai bine de jumătate de an), dar probabil dintr-un motiv sau altul am decis să le păstrez pentru mine, fără a le face prea multă promovare. Însă sunt anumite lucruri în viaţă de care mi-e drag să vorbesc şi să le împărtăşesc aici pe blog.

Poate fi şi un an de la căsătorie (pe 25 aprilie 2014 am spus DA) sau faptul că ne-am mutat în casa noastră (de nicio lună de zile, fapt care ne-a consumat destul de mult timp), dar mai cu seamă decât atât este un alt moment special pe care de 4 ani încoace îmi place să îl celebrez într-un fel sau altul.

qubizPovestea nu începe cu “A fost odată ca niciodată o fată … ” ci cu prima revedere cu Qubiz în 30 martie 2011, cu cea de-a doua pe 1 aprilie 2011, când am spus DA şi am acceptat să îmi încep o nouă viaţă profesională. Pe 19 aprilie 2011 am devenit efectiv membru al echipei. Au urmat apoi – poate fără să exagerez – cei mai frumoşi, mai buni şi mai plini ani, atât din punct de vedere profesional, cât şi din punct de vedere personal, pentru că fără îndoială aici este mediul unde te dezvolţi nu doar pe o zonă, ci şi pe cealaltă. Pentru că ai atât de multe oportunităţi de creştere, încât tu trebuie doar să fii deschis pentru a le capta şi a le face faţă. Iar eu chiar asta am făcut. Am muncit cu toţii pentru ca o dată cu creşterea noastră să crească şi Qubiz, devenind azi probabil cea mai mare şi mai stabilă firmă de IT software din oraş, la aproape 7 ani de la înfiinţare.

E destul de greu să descrii în cuvinte tot ce a însemnat această experienţă, pentru că este un cumul de sentimente şi momente speciale, au fost atât de mult încât mi-ar lua foarte mult timp să le amintesc pe toate. Dar cel mai bine este să le port în suflet şi să le retrăiesc puţin câte puţin o dată cu această aniversare.

Va fi interesant, în mod cert, momentul despărţirii temporare de Qubiz, pentru că între timp o nouă slujbă va să apară – poate aţi auzit de norma de 24/24 🙂 – astfel că o perioada voi sta acasă, şi totuşi nu departe de acest job, de acei oameni faini, foarte implicaţi şi dedicaţi, şi chiar de clienţii, care, cu precădere în acest an, au venit tot mai mult la noi prin vizite.

Mă bucur că azi am ajuns aici unde sunt şi aştept cu nerăbdare următorii ani. La Mulţi Ani Qubiz! :), la mulţi ani mie cu ocazia acestei aniversări 🙂

One thought on “Primii 4 ani în Qubiz

Leave a comment