Posted in Recomandari

Paprika House, un loc tare cochet în Oradea

Recunosc. în ultima perioadă am scris mai rar, dar atunci când scriu îmi place să o fac cu pasiune și scriu despre lucruri fine. Azi am ales să scriu despre Paprika House, o pizzerie și un restaurant deopotrivă, din orașul meu drag, Oradea.

390894_101094323341829_2114439537_n

L-am descoperit acum aproape 2 luni și nici nu știam că are deja 2 ani de existență. La un teambuilding cu Qubiz, a fost locul primitor, pentru noi, cei peste 50, Paprika House ne-a adus diverse feluri de pizza, dar și preparate cu ciuperci sau carne de vită. Eu m-am delectat cu o pizza, care tare mult mi-a plăcut. Am rămas în legătura cu cei de acolo și am revenit.

Joia trecută, de ziua lui Lucian, am ales să o petrecem just the two of us, acolo. El și-a ales o Pizza Quatro Stagione, iar eu, Pizza Tărănească. Cu doar 20 de lei, am mâncat, amândoi, două pizze mari, suficient cât să ne delecteze papilele gustative și să ne și îndestuleze. Iar la final, m-am oferit să le fiu mesager cel puțin o lună de zile de acum încolo. Așa că, în mod sigur vă mai povestesc de ei, ba chiar vă invit să savurați din bucatele preparate de ei. Cel puțin azi, au Cerb sau mistret in sos vanatoresc cu galuste de paine unguresti. Dar ce deliciu !

Toate ca toate, Paprika House este și un loc primitor, au și o terasă tare frumoasă, numai bună pentru zilele calde de vară.

598804_229763143808279_1774268274_nȘi dacă încă nu v-am convins să încercați, atunci chiar merită să le faceți o vizită, între Fostul Banana Joe și Why Not, pe Strada Mihai Eminescu nr. 29. Eu voi reveni curând. 🙂

Leave a comment